Albert Heijn Media Services introduceert Digital Out Of Home

Albert Heijn Media Services introduceert Digital Out Of Home

U bent hier

Nieuws

Albert Heijn Media Services introduceert Digital Out Of Home

24 jan 2019

Albert Heijn Media Services is gestart met het uitrollen en exploiteren van digitale videoschermen in de winkelpuien en zet daarmee een stap in de wereld van Digital Out of Home (DOOH) advertising. Per eind maart zullen er circa 800 schermen hangen, die verdeeld zijn over ruim 300 winkels. Het betreft winkels door heel Nederland met een concentratie in de Randstad en overige grote steden.

Dit nieuwe awareness medium is een waardevolle aanvulling op de overige media van Albert Heijn Media Services en stelt adverteerders in staat om grote groepen shoppers en passanten te bereiken met een advertentie in full video. De communicatie is 100% Point-of-Sale, wat voor veel adverteerders en mediabureaus vaak een belangrijke campagnedoelstelling is. Omdat het video betreft is DOOH een uitstekend verlengstuk van een televisie- en/of online video campagne. Daarnaast bieden het grote bereik en de premium uitstraling van DOOH een waardevolle aanvulling op middelenmix. 

DOOH van AH Media Services zal in eerste instantie direct worden aangeboden aan mediabureaus. Op termijn zullen de videoschermen programmatic worden verhandeld. De programmatic technologie stelt bureaus en Trading Desks in staat om volledig geautomatiseerd en op dynamische wijze plekken in te kopen bij AH Media Services. Het toevoegen van (externe) databronnen zal ervoor zorgen dat de commercial nog relevanter (op het juiste moment en bij de juiste doelgroep) afgespeeld wordt.

Wil je meer informatie over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.