U bent hier
Maak kans op een droomreis
Vanuit de merkstrategie van Milka zijn merkherkenning en zichtbaarheid op het moment van aankoop de belangrijkste pijlers. Met dit uitgangspunt in het achterhoofd vroeg Mondelez aan AH Media Services om de winactie ‘Maak kans op een droomreis’ groot te maken op de winkelvloer.
Centrale vraag:
Hoe kan een winactie succesvol worden ingezet en bijdragen aan een sterke merkherkenning?

● We ontwikkelden een omnichannel campagne waarbij we zoveel mogelijk klantcontacten voorafgaand en tijdens de customer journey als doel stelden.

● In een groot aantal winkels plaatsten we schapcommunicatie op alle plekken waar Milka aanwezig was, zoals bij het chocolade- en koekschap. Daarnaast werd de ‘actietafel’ op de winkelvloer voorzien van opvallende Milka aankleding, om maximale merkherkenning te stimuleren bij de consument. In combinatie met een Bonus-actie zorgden we voor een optimale conversie.

● Om de consumenten óók voorafgaand aan hun customer journey te bereiken, creëerden we awareness door middel van bannering op AH.nl en binnen de Appie app. Met een social post op de Albert Heijn Facebook-pagina verwezen we consumenten door naar de winactie pagina op AH.nl.
